VJETạp chí Giáo dục, Số 492 (Kì 2 - 12/2020), tr 56-59ISSN: 2354-0753THỰC TRẠNG

VJETạp chí Giáo dục, Số 492 (Kì 2 - 12/2020), tr 56-59ISSN: 2354-0753THỰC TRẠNG KĨ NĂNG NGHỀ NGHIỆPCỦA HỌC SINH KHUYẾT TẬT TRÍ TUỆ TẠI CÁC TRƯỜNG CHUYÊN BIỆTTRÊN ĐỊA BÀN THÀNH PHỐ HẢI PHÒNGNguyễn Văn Hưng1,Bùi Thị Thu Anh2,+Article HistoryReceived: 17/10/2020Accepted: 20/11/2020Published: 20/12/2020Keywordsintellectual disability, careerguidance, guidanceeducation, guidance ability,career-oriented education.Viện Khoa học Giáo dục Việt Nam;Học viên cao học K28, Trường Đại học Sư phạm Hà Nội+Tác giả liên hệ ● Email: btthuanh@gmail.com12ABSTRACTCareer-oriented education for students with disabilities in general andstudents with intellectual disabilities in particular in Hai Phong city has beeninterested in implementing. However, this work only focused on vocationaltraining purposes, not on vocational education activities for students withintellectual disabilities.

Từ khóa: Tạp chí giáo dục số 492 (kì 2-12/2020)

4 p vuthithaokt 31/03/2022 86 0