VJETạp chí Giáo dục, Số 492 (Kì 2 - 12/2020), tr 40-45ISSN: 2354-0753THIẾT KẾ

VJETạp chí Giáo dục, Số 492 (Kì 2 - 12/2020), tr 40-45ISSN: 2354-0753THIẾT KẾ HOẠT ĐỘNG TRẢI NGHIỆM THIÊN NHIÊNPHÁT TRIỂN NĂNG LỰC GIAO TIẾP VÀ HỢP TÁCCHO HỌC SINH CẤP TRUNG HỌC CƠ SỞTrần Thị Gái1,+,Kiều Thị Kính2,Ngô Thị Hoàng Vân21Article HistoryReceived: 06/11/2020Accepted: 19/11/2020Published: 20/12/2020ABSTRACTCommunication and collaboration are one of the common competencies thatneed to be formed and developed for students at school. Nature experienceactivities are a compulsory educational activity in high schools aimed ateducating students the love for nature and protecting nature. The paperpresents the concept, structure of communication and cooperationcompetence; the relationship between the ability to communicate andcooperate with the activity of experiencing nature; the design process ofexperiencing nature. On that basis, the authors give an example for the designof a natural experience

Từ khóa: Tạp chí giáo dục số 492 (kì 2-12/2020)

6 p vuthithaokt 31/03/2022 84 0