VJETạp chí Giáo dục, Số 492 (Kì 2 - 12/2020), tr 28-33ISSN: 2354-0753VẬN DỤNG

VJETạp chí Giáo dục, Số 492 (Kì 2 - 12/2020), tr 28-33ISSN: 2354-0753VẬN DỤNG “HỌC TẬP DỰA TRÊN TRÒ CHƠI” HỖ TRỢ ĐÁNH GIÁKẾT QUẢ HỌC TẬP CỦA HỌC SINH TRONG DẠY HỌC VẬT LÍTRUNG HỌC CƠ SỞTrần Thị Ngọc Ánh1,+,Lê Văn Thà2Article HistoryReceived: 16/10/2020Accepted: 26/11/2020Published: 20/12/2020KeywordsGame-based learning,testing, assessment,achievement, competency.Trường Đại học Sư phạm - Đại học Huế;Trường THCS Phong An, huyện Phong Điền, tỉnh Thừa Thiên Huế+Tác giả liên hệ ● Email: thavatly@gmail.com12ABSTRACTEvaluation is one of the important components of the teaching process. GameBased Learning (GBL) can support rapid learning performance tests. Thisarticle concentrates on analysising the relationship between GBL and thepsychology of secondary school students as well as introducing the processof how to use some GBLs to assess the result of

Từ khóa: Tạp chí giáo dục số 492 (kì 2-12/2020)

6 p vuthithaokt 31/03/2022 85 0