VJETạp chí Giáo dục, Số 492 (Kì 2 - 12/2020), tr 11-15ISSN: 2354-0753TỔNG QUAN

VJETạp chí Giáo dục, Số 492 (Kì 2 - 12/2020), tr 11-15ISSN: 2354-0753TỔNG QUAN MỘT SỐ MÔ HÌNH ĐÀO TẠO TRỰC TUYẾN SỬ DỤNGTRONG BỒI DƯỠNG KĨ NĂNG DẠY HỌC TRỰC TUYẾN CHO GIÁO VIÊNTrần Thị Bích Ngân1+,Bùi Diệu Quỳnh1,Lê Trung Thành1,Trần Thị Bích Ngọc2Article HistoryReceived: 12/10/2020Accepted: 18/11/2020Published: 20/12/2020Keywordsteaching skills, onlineteaching, models, training,teacher.Viện Khoa học Giáo dục Việt Nam;Trường Đại học Sư phạm Hà Nội+Tác giả liên hệ ● Email: ngantb@gesd.edu.vn12ABSTRACTWith the development of the Industrial Revolution 4.0, the increase in theapplication of information technology solutions to improve the quality ofeducation and training is taking place very strongly. In particular, it isnecessary to promote regular training and retraining of teachers throughonline training. The article presents an overview of research papers on

Từ khóa: Tạp chí giáo dục số 492 (kì 2-12/2020)

5 p vuthithaokt 31/03/2022 84 0